agonia portugues v3 |
Agonia.Net | Regras | Mission | Contato | Participar | ||||
Artigo Comunidades Concurso Crônica Multimídia Pessoais Poesia Imprensa Prosa _QUOTE Roteiro Especial | ||||||
|
||||||
agonia Leituras Recomendadas
■ A 8th Bienal do Douro sem limites
Romanian Spell-Checker Contato |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-30 | [Este texto deve ser lido em romana] | Submetido por Ela Solan
Între o palmă și o jignire, suportăm întotdeauna mai bine palma. (Ecartèlement)
Cred în salvarea umanității, în viitorul cianurii... (Syllogismes de l’amertume) E lucru de mirare că perspectiva de a i se scrie biografia n-a descurajat pe nimeni de la ideea de a avea o viață. (Syllogismes de l’amertume) Toate apele au culoarea înecului. (Syllogismes de l’amertume) Singurătatea nu te învață că ești singur, ci singurul. (Amurgul gândurilor) Speranța e o virtute a sclavilor. (Précis de décomposition) Este evident că Dumnezeu era o soluție și că nu vom mai găsi niciodată o alta la fel de satisfăcătoare. (Cahiers) Obiecție împotriva științei: această lume nu merită să fie cunoscută. (Syllogismes de l’amertume) Suntem toți niște farseuri: supraviețuim problemelor noastre. (Syllogismes de l’amertume) Nu scrii pentru că ai ceva de spus, ci pentru că vrei să spui ceva. (Ecartèlement) Gânditorul de primă mână meditează asupra lucrurilor; ceilalți, asupra problemelor. (De l'inconvénient d'être né) N-ar trebui să scriem cărți decât pentru a spune în ele lucruri pe care n-am îndrăzni să le mărturisim nimănui. (De l'inconvénient d'être né) La Zoo. Toate animalele au o ținută decentă, cu excepția maimuțelor. Simți că omul e pe-aproape. (Ecartèlement) Să fi comis toate crimele, cu excepția aceleia de a fi tată. (De l'inconvénient d'être né) Dacă am putea să ne vedem cu ochii celorlalți, am dispărea într-o clipită. (De l'inconvénient d'être né) Opinii, da; convingeri, nu. Acesta e punctul de plecare al mândriei intelectuale. (Aveux et anathèmes) Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic. (De l’inconvénient d’être né) Nu merită să te sinucizi, deoarece o faci întotdeauna prea târziu. (Syllogismes de l’amertume)
|
||||||||
Portal de Literatura, Poesia e Cultura. Escreva e desfrute os artigos, crônicas, prosa, poesia clássica e concursos. | |||||||||
A reprodução de qualquer material sem a nossa permissão é estritamente proibida.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Regras para publicação e de privacidade